Romanian Psychological Testing Services
Despre noi arrow Promoții  
Luni, 10 Decembrie 2018
Informaţii
Despre noi
Contact
Cum comand?
Tarife
Licenţiere
Parteneri
Politica de confidențialitate
Promoții
Ultimele noutăţi
Abonare la noutăţi

Introduceţi datele dvs. şi veţi fi automat informat prin email atunci cand apare o noutate pe site-ul nostru.

Nume
E-mail
Abonare
Dezabonare

Promoții Tipăreşte

Editura RTS vă așteaptă cu promoții atrăgătoare în luna cadourilor!

Știm că în decembrie alegerea cadourilor poate fi o provocare, astfel vă oferim următoarele reduceri:

  • 10% reducere la toate titlurile din secțiunea cărți pentru sume cuprinse între 201 și 400 lei
  • 20% reducere la toate titlurile din secțiunea cărți pentru sume cuprinse între 401 și 600 lei
  • 30% reducere la toate titlurile din secțiunea cărți pentru sume peste 601 lei

Transportul este gratuit prin serviciile Poștei Române.

Comenzile se onorează în ordinea primirii și a stocului disponibil.

Card image cap
Program psihoterapeutic pentru copii cu tulburare hiperchinetică și comportamente de tip opozițional
Program psihoterapeutic pentru copii cu tulburare hiperchinetică și comportamente de tip opozițional (THOP)
Manfred Döpfner, Stephanie Schürmann, Jan Frölich
380 pagini + un CD cu materiale anexe
85 RON

Nu pot sta liniștiți, nu se pot concentra și de cele mai multe ori nu sunt plăcuți de ceilalți copii. Copiii cu manifestări comportamentale de tip hiperchinetic și opozant reprezintă o mare parte din copiii care beneficiază de intervenție psihoterapeutică de specialitate. THOP își propune să ofere asistență în acest domeniu.

De ce este THOP atât de eficient?

  • THOP permite realizarea unui diagnostic diferențial care include alături de probleme, aspectele pozitive și resursele copilului și ale familiei.
  • THOP poate fi adaptat, fiecare intervenție poate fi ajustată la situația specifică pe baza celor 22 de etape prezentate.
  • THOP are în vedere toate persoanele implicate în intervenție: copilul, părinții săi, persoanele implicate în educația lui și învățătorii sau profesorii.
Copilul hiperactiv și încăpățânat
Copilul hiperactiv și încăpățânat
Manfred Döpfner, Stephanie Schürmann, Gerd Lehmkuhl
250 pagini
30 RON

Încăpățânare, agitație, indisciplină: copiii hiperactivi și cei cu tulburări de conduită reprezintă o reală problemă pentru familie. Această carte a fost elaborată în special pentru părinți, și conține toate informațiile necesare despre aceaste probleme. Cartea este un ghid pentru părinți, care descrie diferite metode de optimizare a problemelor comportamentale în familie.

Modalități de rezolvare a unor probleme tipice, ca de exemplu: Ce să fac când copilul meu nu poate să-și găsească singur o ocupație? Cum să soluționez războiul zilnic pentru temele de casă?

Fișele de lucru și Memo-cardurile detaliate vă vor ajuta în practică.

Program de intervenție pentru copiii agresivi
Program de intervenție pentru copiii agresivi
Autori: Franz Petermann, Ulrike Petermann
330 pagini + un CD cu materiale anexe
85 RON

Copiii agresivi pot învăța să rezolve pașnic conflictele cu care se confruntă. În mod paradoxal acești copii se percep victime, deși cei din jur îi percep ca fiind agresori. Programul elaborat de Petermann și Petermann ne arată cum putem rupe cercul vicios al agresivității în care sunt prinși acești copii. Materialele de lucru pot fi ușor listate de pe Cdul care însoțește cartea.

TULBURĂRI DE COMPORTAMENT ANTISOCIAL
Tulburări de comportament antisocial-agresiv. Manual de psihoterapie pentru copii și adolescenți
Autori: Franz Petermann, Manfred Döpfner, Martin H. Schmidt
45 RON

Volumul prezintă mai întâi stadiul actual al cercetării referitor la simptomatologia, comorbiditatea, patogeneza, evoluția și terapia tulburărilor de comportament antisocial-agresiv. Apoi sunt prezentate recomandările privind diagnosticul, evoluția și intervenția, precum și transpunerea acestora în practica clinică. Sunt descrise scurt și concis proceduri care pot fi implementate în diverse etape ale terapiei. Materialele pentru diagnostic și pentru consilierea părinților, precum și descrierea unui exemplu de caz, vor ajuta la transpunerea recomandărilor în practică.

Terapia rațional emotivă și comportamentală în tulburările copilului și adolescentului
Terapia rațional emotivă și comportamentală în tulburările copilului și adolescentului
Albert Ellis, Michael E. Bernard
90 RON

Educarea copiilor sau adolescenților pentru a avea un vocabular emoțional și o schemă a emoțiilor (emoțiile variază în intensitate de la intens la slab) și pentru a înțelege că au opțiuni comportamentale și emoționale atunci când se întâmplă ceva rău.

Utilizarea modelului cognitiv cu scopul a-i ajuta pe cei mici să conceptualizeze relațiile dintre gândire, emoții și comportament cu scopul evaluării și intervenției.

Educarea „responsabilității emoționale”, pentru a înțelege că propria persoană, nu alții, este cea care influențează major emoțiile și comportamentele.

Utilizarea strategiilor de disputare pentru a facilita identificarea și schimbarea gândirii/auto-verbalizărilor iraționale, negative, înainte de a trece la învățarea unei gândiri/auto-verbalizări raționale, pozitive (pentru copii mai mari de 6 ani).

Da, Poți! pentru părinți. Cum să creșteți performanțele copilului la școală
Da, Poți! pentru părinți. Cum să creșteți performanțele copilului la școală
Michael E. Bernard
Număr de pagini: 327
50 RON

Părinții au un rol important în educarea copiilor: ei fac diferența Această carte este scrisă pentru părinții copiilor de toate vârstele și transmite un mesaj foarte simplu, pe care l-am transpus în mai multe cuvinte și imagini. Mesajul este acesta: părinții au o contribuție covârșitoare la performanțele copiilor lor. Această carte se referă la tot ceea ce trebuie să știți ca să fiți un părinte bun, să cunoașteți nevoile copiilor și ce înseamnă performanța școlară, pentru a vă putea ajuta copiii.

Dacă aveți un copil care este în regres la școală sau dacă vreți să exceleze, modul în care acționați în aceste sensuri are o mare infuență. Acest subiect trebuie discutat în mod sistematic pentru că, uneori, mai ales atunci când copiii ajung la adolescență, avem impresia că părerea noastră nu contează foarte mult. Această percepție este greșită. De-a lungul carierei educaționale a copilului, ceea ce faceți și ceea ce nu faceți au un impact deosebit asupra modului în care copilul își conștientizează potențialul la activitățile școlare și cele extracurriculare. Mulți părinți cred încă și astăzi că responsabilitatea de a educa este a școlii și nu a lor. Totuși, în secolul XXI este recunoscut faptul că educația copiilor se intensifcă atunci când există un parteneriat între familie și școală. Această carte se referă la modul în care părinții pot maximiza contribuția lor la educația propriilor copii.

Retmagia și minunatele aventuri ale lui Retman. Povești raționale pentru copii și adolescenți.
Retmagia și minunatele aventuri ale lui Retman. Povești raționale pentru copii și adolescenți.
Daniel David
130 pagini
50 RON

Personajul central al acestei serii de povești este RETMAN (acronim al terapiei rațional-emotive și cognitiv-comportamentale, Rational-Emotive Therapy), un personaj a cărui magie este psihoterapia și care, pentru a ajuta copiii să fie sănătoși și fericiți, se luptă cu Vrăjitorul IRAŢIONALIUS și ajutoarele sale. Copiii vor trăi și se vor regăsi în povestiri – învățând astfel modalități raționale de gândire și comportament – iar adolescenți le vor utiliza pentru schimbare, în variantă umoristică.

Vă invităm, așadar, să lecturați minunatele întâmplări ale lui RETMAN

SOS Ajutor pentru parinti Ghid practic de rezolvare a problemelor comportamentale ale copiilor.
SOS Ajutor pentru părinți:Ghid practic de rezolvare a problemelor comportamentale ale copiilor
Lynn Clark
Număr de pagini: 270
50 RON

Cartea invață părinții să devină mai eficienti in gestionarea emotiilor si a comportamentelor problematice ale copiilor și pe copii să devină mai competenți și mai bine adaptați la realitatea cotidiană. SOS Ajutor pentru părinți este un program de educație parentală adresat copiilor cu vârste cuprinse între 2 și 12. Este recomandat și utilizat la nivel internațional de către psihologi, pediatri, psihiatri, profesori și alți profesioniști, precum și de către părinți. SOS Ajutor pentru părinți vă învață peste 20 de metode de management al comportamentului și oferă cele mai bune sugestii pentru aplicarea acestora.

SOS Ajutor pentru emotii. Managementul anxietatii, furiei si depresiei
SOS Ajutor pentru emoții. Managementul anxietății, furiei și depresiei
Lynn Clark
Număr de pagini: 296
50 RON

Cartea vă învață principii și metode de auto-ajutorare din perspectiva terapiei cognitiv-comportamentale (și, în special, din a terapiei rațional-emotive și comportamentale, - REBT). Scopul cartii este acela de a vă ajuta să vă gestionați eficient starile de anxietate, furie, depresie și să vă creșteți starea de mulțumire. În consecință, puteți avea un succes mai mare în realizarea scopurilor, vă puteți bucura mai mult de viață, puteți avea relații mai bune cu cei din jur și o stare de sănătate mai bună. În SOS Ajutor pentru emoții sunt explicate clar aceste metode de auto-ajutorare într-o manieră interesantă și antrenantă. Acesta este și motivul pentru care sunt utilizate ilustratii si caricaturi. 

Ca rezultat al aplicării repetate a principiilor și metodelor SOS vă puteți aștepta să faceți față mai efcient problemelor și frustrărilor vieții și să gestionați mai bine relațiile cu ceilalți. În plus, veți resimți o satisfacție sporită și veți câștiga o abilitate îmbunătățită de a stabili și realiza scopuri realiste.

Terapia cognitiv-comportamentala de cuplu si familie  Ghid comprehensiv pentru clinicieni
Terapia cognitiv-comportamentală de cuplu și familie: Ghid comprehensiv pentru clinicieni
Autor: FRANK M. DATTILIO
Cuvânt înainte de Aaron T. Beck
Număr de pagini: 336
65 RON

Această carte nu trebuie trecută cu vederea de către terapeuți și cercetători din domeniul intervențiilor de tip familial. Fiind un ghid comprehensiv al psihoterapiei cognitiv-comportamentale de familie, această carte se va dovedi a fi un manual excelent de care se vor bucura multe generații de studenți. Cartea reprezintă o integrare excelentă a rezultatelor cercetărilor și a studiilor de caz; cele din urmă sunt o plăcere pentru cititor.

PSIHOTERAPIE COGNITIVA – FUNDAMENTE SI PERSPECTIVE
Psihoterapie cognitivă – fundamente și perspective
Judith S. Beck
Număr de pagini: 366
75 RON

Judith Beck a scris o carte deosebit de utilă, atât pentru terapeuții care vor să învețe conceptele și tehnicile psihoterapiei cognitive, cât și pentru acele persoane implicate în activitatea didactică și de supervizare clinică. Atât de mult folosita sintagmă psihoterapie cognitivă se aplică oricărui efort de a ajuta oamenii să-și construiască lumea personală în modalități mai productive, dar este mult mai subtilă și complexă decât doar a spune unei persoane să se oprească din a gândi într-un anumit fel. Această carte extraordinară face ca înțelegerea terapiei cognitive și a modului de aplicare a acesteia să fie o activitate mult mai ușoară și limpede.

Schizofrenia  teorie, cercetare si psihoterapie cognitiva
Schizofrenia: teorie, cercetare și psihoterapie cognitivă
Aaron T. Beck, Neil A. Rector, Neal Stolar, Paul Grant
Număr de pagini: 441
70 RON

Cartea începe cu prezentarea stării actuale a cunoștințelor despre schizofrenie, analizând informațiile disponibile referitoare la tratament și examinând neurobiologia complexă și fascinantă a tulburării. Apoi analizează originea, dezvoltarea și menținerea celor patru categorii principale de simptome: ideile delirante, halucinațiile, simptomele negative și tulburarea de gândire formală. Capitolele ulterioare se focalizează asupra modului în care este abordat în cadrul psihoterapiei fiecare tip de simptom, prezentând inclusiv elementele principale ale ședințelor de terapie. Pe tot parcursul cărții sunt date indicații detaliate pentru conceptualizarea cazurilor și adaptarea intervențiilor cognitive și comportamentale pentru a îndeplini nevoile fiecărui pacient. Un capitol separat despre evaluare descrie cele mai eficiente instrumente și strategii care pot fi utilizate în diferite etape ale terapiei. Cartea cuprinde recomandări valoroase despre implicarea în terapie a pacienților care pot fi temători, suspicioși sau sunt grav afectați; despre formarea unei relații terapeutice solide și bazate pe empatie; și despre combinarea psihoterapiei cognitive cu farmacoterapia. Expertiza și experiența clinică a autorilor se reflectă în numeroase exemple de caz și mostre de dialog.

Pasaport pentru succes - clasele I-V
Pașaport pentru succes - clasele I-V
Ann Vernon
Număr de pagini: 319
75 RON

Cartea oferă educatorilor și profesioniștilor o curriculă comprehensivă pentru a ajuta adolescenții să învețe concepte pozitive legate de sănătatea mentală și să navigheze printre problemele situaționale și de dezvoltare. Această carte prezintă 80 de activități testate, pentru copiii din clasele I-V. Aceste activități sunt concepute nu doar pentru a-i învăța pe copii ce este normal, ci și pentru a-i ajuta să învețe strategii eficiente de confruntare cu problemele caracteristice grupului lor de vârstă. Organizate pe clase, aceste activități acoperă 4 domenii: Auto-dezvoltare, Dezvoltare Emoțională, Dezvoltare  Socială și Dezvoltare Cognitivă.

Pasaport pentru succes - clasele VI-VIII
Pașaport pentru succes - clasele VI-VIII
Ann Vernon
Număr de pagini: 221
75 RON

Cartea oferă educatorilor și profesioniștilor o curriculă comprehensivă pentru a ajuta adolescenții să învețe concepte pozitive legate de sănătatea mentală și să navigheze printre problemele situaționale și de dezvoltare. Această carte prezintă 60 de activități testate, pentru copiii din clasele V-VIII. Aceste activități sunt concepute nu doar pentru a-i învăța pe copii ce este normal, ci și pentru a-i ajuta să învețe strategii eficiente de confruntare cu problemele caracteristice grupului lor de vârstă. Organizate pe clase, aceste activități acoperă 4 domenii: Dezvoltare personală, Dezvoltare Emoțională, Dezvoltare Socială și Dezvoltare Cognitivă.

Pasaport pentru succes - clasele IX-XII
Pașaport pentru succes - clasele IX-XII
Ann Vernon
Număr de pagini: 267
75 RON

Cartea oferă educatorilor și profesioniștilor o curriculă comprehensivă pentru a ajuta adolescenții să învețe concepte pozitive legate de sănătatea mentală și să navigheze printre problemele situaționale și de dezvoltare. Această carte prezintă 64 de activități testate, pentru copiii din clasele IX-XII. Activitățile sunt secvențiale și dacă sunt utilizate împreună cu volumele adiacente, pentru nivelul primar și pentru gimnaziu, oferă o curriculă developmentală comprehensivă pentru clasele I-XII. Fiecare activitate conține câteva informații despre perspectiva developmentală, obiectivele specifice, o lecție pas cu pas și întrebări de conținut și de personalizare. Întrebările de conținut sunt direct legate de conținutul activităților stimul și au rolul de a asigura dobândirea conceptelor și procesarea activităților. Întrebările de personalizare încurajează adolescenții să aplice aceste concepte în viața lor. Aceste întrebări fac transferul de la insightul intelectual privind conceptele învățate la integrarea acestora în viața reală. În centrul fiecărei activități se află o procedură-stimul creativă, adecvată din punct de vedere developmental, care se pliază pe obiective și oferă oportunitatea ca adolescenții să învețe mai mult despre problemele developmentale tipice la această vârstă, precum și să stăpânească abilitățile de a se confrunta cu problemele respective.

Ce, cum, cand in terapia copilului si adolescentului
Ce, cum, când în terapia copilului și adolescentului. Tehnici de consiliere și psihoterapie
Ann Vernon
Număr de pagini: 281
90 RON

Cartea descrie aspectele specifice pe care practicienii trebuie să le ia în considerare pe măsură ce aplică REBT la tineri. Aceste metode sunt destul de diferite în multe aspecte de cele care sunt utilizate în consilierea individuală a adulților, ea oferind sugestii pe care orice consilier le poate pune în aplicare. Cartea prezintă clar și concis principiile de bază ale REBT și aplicațiile lor la copii și adolescenți. Consilierii care nu sunt familiarizați cu REBT sunt în mod eficient puși la curent de prezentarea cărții. Realizată pentru consilieri, asistenți sociali, psihologi școlari sau clinicieni, această carte practică oferă intervenții creative și utile pentru problemele frecvente ale copiilor și adolescenților. Include jocuri, artă, activități muzicale, jocuri de rol și alte strategii realizate pentru a motiva tinerii să participe la terapie.

alt
DC:0-3R Clasificarea diagnostică a sănătății mentale și a tulburărilor de dezvoltare ale copilăriei timpurii - Ediție revizuită
Preț: 40 RON

DC:0-3 a fost realizat cu intenția de completare a abordărilor de diagnostic ale sănătății mentale și tulburărilor de dezvoltare a sugarilor și a copiilor mici care existau până în acel moment. DC:0-3R continuă această intenție. DC:0-3 a răspuns la eșecul DSM de a include (1) o suficientă acoperire a sindroamelor din copilăria timpurie care necesitau atenție clinică sau (2) o suficientă considerație pentru trăsăturile de dezvoltare ale tulburărilor timpurii. Un lucru foarte interesant este faptul că din momentul în care a fost publicat DC:0-3 clinicienii au folosit acest sistem pentru clasificarea tulburărilor din primii 4 ani, găsind în el mai multe aspecte utile pentru perioada preșcolară. Acest pattern de utilizare a rezultat din nevoia clară de a integra DC:0-3R cu criteriile DSM-IV (APA, 1994) pentru copiii mai mari.

DC:0-3 Studii de caz: un ghid pentru utilizarea "Clasificarii diagnostice a sanatatii mentale si a tulburarilor de dezvoltare ale copilariei timpurii" în procesul de evaluare si de planificare a tratamentului
DC:0-3 Studii de caz: un ghid pentru utilizarea "Clasificarii diagnostice a sanatatii mentale si a tulburarilor de dezvoltare ale copilariei timpurii" în procesul de evaluare si de planificare a tratamentului
Alicia F. Lieberman, Serena Wieder, Emily Fenichel
Număr de pagini: 400
70 RON

Sistemul DC:0-3 Clasificarea Diagnostică a Sănătății Mentale și a Tulburărilor de Dezvoltare ale Copilăriei Timpurii încurajează clinicienii să încerce să înțeleagă complexitatea proceselor de dezvoltare din primii ani de viață. DC:0-3 este realizat pentru a ajuta clinicienii: a) să recunoască diferențele individuale în modalitățile în care copiii mici procesează senzații, își organizează experiența și implementează acțiunea; b) să observe și să înțeleagă interacțiunile copiilor cu părinții lor; c) să exploreze impactul familiei, culturii și al comunității asupra dezvoltării copilului; și d) să surprindă calitatea proceselor adaptative ale copilului, precum și provocărilor de dezvoltare la care copilul trebuie să facă față. În acest volum, DC:0-3, Studii de caz se arată cum pot folosi clinicienii dintr-o varietate de domenii profesionale acest sistem bazat pe caracteristici de dezvoltare în mai multe tipuri de servicii.

Logica (I)raționalității: Teoria jocurilor și psihologia deciziilor umane
Logica (I)raționalității: Teoria jocurilor și psihologia deciziilor umane
Mérő László
40 RON

Cartea este despre raționalitate, cu toate că e posibil ca așa ceva să nici nu existe în realitate. Multe date arată că, în esență, gândirea umană nu este rațională; suntem iraționali chiar și în problemele pentru care soluția optimă o reprezintă logica pură.

Stilul cărții: eseu. În prima parte sunt prezentate noţiunile de bază ale teoriei jocurilor și o serie de jocuri sau situaţii reale, care surprind foarte bine problematica teoriei, precum și modul specificde abordare a unor probleme psihologice şi morale  din perspective acesteia. A doua parte este probabil cea mai dificilă parte a cărţii. Sunt prezentate implicaţiile principiilor teoriei jocurilor în domenii precum: matematică, psihologie, evoluţionism, economie şi mecanică cuantică. A treia parte reprezintă o convergenţă a diferite raţionamente, apparent disparate. Această parte este dedicată în exclusivitate psihologiei, în cadrul acesteia, gândirii raţionale, care nu e nici pe departe identică cu gândirea logică.

 
Teste cognitive
Teste clinice
Programe educaţionale
Cărţi