Romanian Psychological Testing Services
Despre noi arrow Program de intervenţie pentru copiii agresivi  
Duminică, 23 Aprilie 2017
Informaţii
Despre noi
Contact
Cum comand?
Tarife
Licenţiere
Cercetare şi training
Parteneri
Ultimele noutăţi
Abonare la noutăţi

Introduceţi datele dvs. şi veţi fi automat informat prin email atunci cand apare o noutate pe site-ul nostru.

Nume
E-mail
Abonare
Dezabonare

Tipăreşte
Ce, cum, când în terapia copilului şi adolescentului. Tehnici de consiliere şi psihoterapie

Autor: Ann Vernon
Traducere autorizată din limba engleză
Traducerea din limba engleză: Amfiana Bobârnea
Număr de pagini: 281
Anul publicării: 2008
Preţ: 90 RON (cu TVA inclus)

Descriere


Cartea lui Ann Vernon despre consilierea individuală a copiilor şi adolescenţilor este de departe una dintre cele mai practice volume care există despre aplicarea terapiei raţional emotivă şi comportamentală (REBT) la copiii şi adolescenţii cu probleme emoţionale şi comportamentale, şi bineînţeles, la părinţii acestor tineri.

În primul rând, cartea descrie aspectele specifice pe care practicienii trebuie să le ia în considerare pe măsură ce aplică REBT la tineri. Aceste metode sunt destul de diferite în multe aspecte de cele care sunt utilizate în consilierea individuală a adulţilor, ea oferind sugestii pe care orice consilier le poate pune în aplicare. Cartea prezintă clar şi concis principiile de bază ale REBT şi aplicaţiile lor la copii şi adolescenţi. Consilierii care nu sunt familiarizaţi cu REBT sunt în mod eficient puşi la curent de prezentarea cărţii.

Capitolul 1 discută consideraţiile de dezvoltare atunci când se lucrează cu copii şi cum REBT abordează eficient limitările de dezvoltare care sunt caracteristice copiilor şi adolescenţilor. Acest capitol include strategiile pentru stabilirea unei relaţii terapeutice cu clienţii tineri, care sunt de multe ori trimişi de alte persoane şi de multe ori le e teamă de consiliere sau se opun acesteia.

Capitolul 2 subliniază schemele de bază ale REBT şi aspectele teoretice, subliniind procesul de evaluare şi de conceptualizare, aşa cum se aplică la copii.

Capitolele 3 şi 4 descriu intervenţii specifice cognitive, emoţionale şi comportamentale pentru probleme de internalizare sau externalizare ale copiilor şi adolescenţilor. Aceste două capitole sunt destinate pentru a ajuta specialiştii să facă faţă problemelor legate de evaluarea globală negativă, de anxietate, perfecţionism, vinovăţie, depresie, furie, procrastinare şi realizări sub nivelul abilităţilor. Sunt incluse exemple de caz selectate care ilustrează diverse tehnici.

Capitolul 5 identifică probleme tipice de dezvoltare şi oferă exemple de intervenţii REBT.

Capitolul 6 descrie diverse aplicaţii ale acestor principii pentru părinţi şi profesori.

Realizată pentru consilieri, asistenţi sociali, psihologi şcolari sau clinicieni, această carte practică oferă intervenţii creative şi utile pentru problemele frecvente ale copiilor şi adolescenţilor. Include jocuri, artă, activităţi muzicale, jocuri de rol şi alte strategii realizate pentru a motiva tinerii să participe la terapie.

Cuprins


  • CAPITOLUL 1 Aspecte care trebuie luate în considerare atunci când lucrăm cu tinerii
    • PARTICULARITĂŢI DE DEZVOLTARE
    • IMPLICAŢIILE STADIILOR DE DEZVOLTARE
    • RELAŢIA DINTRE REBT ŞI DEZVOLTARE
    • RELAŢIA TERAPEUTICĂ
    • CONSTRUIREA RELAŢIEI
    • Construirea relaţiei cu copiii (5-10 ani)
    • Construirea relaţiei cu adolescenţii (11-18 ani)
    • STABILIREA SCOPURILOR .
  • CAPITOLUL 2 Principii de bază ale terapiei raţional-emotive şi comportamentale
    • PRINCIPII DE BAZĂ: ABC-UL REBT
    • APLICAŢII SPECIFICE LA COPII ŞI ADOLESCENŢI.
    • ACTIVITĂŢI DE AUTOMONITORIZARE
    • PROCESUL ABC
    • STRATEGII PENTRU COPII.
    • STRATEGII PENTRU ADOLESCENŢI
    • TEMELE PENTRU ACASĂ
    • EVALUAREA
  • CAPITOLUL 3 Intervenţii pentru problemele de internalizare
    • EVALUAREA GLOBALĂ NEGATIVĂ
    • ANXIETATEA
    • PERFECŢIONISMUL
    • VINOVĂŢIA
    • DEPRESIA
    • STUDIU DE CAZ
  • CAPITOLUL 4 Intervenţii pentru probleme de externalizare
    • FURIA
    • EXTERIORIZAREA CONFLICTELOR EMOŢIONALE.
    • PROCRASTINAREA
    • PERFORMANŢA SUB ABILITĂŢI
    • STUDIU DE CAZ
  • CAPITOLUL 5 Intervenţii pentru probleme tipice de dezvoltare
    • RELAŢII
    • PERFORMANŢĂ ŞI COMPETIŢIE
    • TIMIDITATEA
    • TRANZIŢII
    • STUDIU DE CAZ
  • CAPITOLUL 6 Aplicaţii pentru părinţi şi profesori
    • EVALUAREA PROBLEMEI
    • IDENTIFICAREA CREDINŢELOR IRAŢIONALE.
    • DISPUTAREA CREDINȚELOR IRAŢIONALE
    • STILURI DE PREDARE ŞI DE EDUCARE
    • REZOLVAREA PROBLEMEI PRACTICE
    • TEHNICI DE COMUNICARE: CE FUNCŢIONEAZĂ ŞI CE NU
    • EDUCAŢIA RAŢIONAL EMOTIVĂ
    • STUDIU DE CAZ
  • ANEXĂ - Tablă de joc
  • BIBLIOGRAFIE
  • DESPRE AUTOR
 
Teste cognitive
Teste clinice
Programe educaţionale
Cărţi